Portada

Cacho padriño!!!
 
Fermín Cacho será a imaxe do II Medio Maratón Cidade de Lugo eL Progreso do próximo 13 de maio e Abel Antón confirma que regresará á cidade tras acabar “encantado” en 2017.
 
Fermín Cacho será o padriño do II Medio Maratón Cidade de Lugo El Progreso. O campión olímpico de 1.500 en Barcelona 92 estará en Lugo o próximo 13 de maio para apoiar a proba lucense, que foi todo un éxito neste ano de inauguración e continúa o seu crecemento atraendo a unha das principais lendas do deporte en España. Xunto a Cacho, tamén confirmou a súa presenza en Lugo Abel Antón, primeiro padriño da carreira dos 21 quilómetros, e que regresará a unha cidade que o encandeou o pasado maio: «Estoy encantado de participar. No conocía Lugo, la parte interior de la muralla es muy bonita y estoy encantado por poder volver. La gente me trató muy bien, El Progreso se portó muy bien y las personalidades con las que traté también me acogieron igual de bien. Y en lo referente a la prueba en sí, terminar en la muralla es especial, diferente. No es como el resto, donde siempre empiezas y acabas en la misma avenida», explicou Antón.
Boa parte da culpa do éxito do medio maratón residiu no ambiente que se creou nos arredores da proba e tamFermín Cacho entra primeiro en meta nos 1.500 metros dos JJ.OO. Barcelona 92. AEP bién nas xornadas anteriores, cunha serie de actividades que foron posibles grazas ao apoio de patrocinadores como Arenal, Caixa Rural, Ditram-Hyundai, Powerade, Jamones González e o Hospital Polusa. O excampeón mundial de Palmarés Un ouro olímpico para a historia a imaxe de Fermín Cacho cruzando en primeiro lugar a liña de meta da final dos 1.500 metros nos Xogos Olímpicos de Barcelona 92 converteuse na icona dun país que comezaba a asomar a cabeza na elite do atletismo internacional, aínda que este non foi, nin moito menos, o único éxito do atleta soriano. Prata en Atlanta Fermín Cacho logrou un gran resultado nos Xogos Olímpicos de Atlanta 96, os posteriores a Barcelona. Naquela ocasión, o de Ágreda proclamouse subcampión dos 1.500, só por detrás de Noureddine Morceli. Campionatos do mundo O atleta soriano logrou dúas medallas de prata máis nos campionatos do mundo de Stuttgart (1993) e Atenas (1997), así como outra segunda posición no Mundial indoor de Sevilla (1991). Nos europeos, Cacho acumula un ouro (Helsinqui 1994) e un bornce Budapest (1998). Récord de Europa A marca que Cacho realizou en Zúric no ano 1997 permaneceu 16 anos como récord de Europa. Aquel 3.28.95 viviu no alto do continente ata o 3.28.81 de Mo Farah en 2013. maratón asegurou que para Lugo tamén será un luxo contar con alguén como Fermín Cacho: «Somos compañeros de entrenamientos de toda la vida y estamos encantados de poder disfrutar de todo lo que vamos a hacer en Lugo. Para los chicos será un privilegio estar con Fermín, que podrá explicarles su experiencia, y hablar de esos Juegos del 92 y la que ha sido la medalla más importante del atletismo español e incluso me atrevería a decir que fue lo más importante que ha logrado el deporte español en unos Juegos», contou Antón. O exinternacional afirmou que a súa experiencia cos novos atletas lucenses foi tanto ou máis importante que a súa participación na carreira: «Que venga gente como Abel Antón o Fermín Cacho es algo que nunca van a olvidar». «Realmente nunca habíamos hecho ese tipo de actividad en Lugo. La gente de la escuela se quedó alucinada. Yo empecé en las distancias cortas y terminé en el maratón. Pude explicarles a los jóvenes qué es el atletismo, cómo empecé, cómo era mi vida deportiva desde que era un niño y cómo llegué a ser campeón. Después hicimos un entrenamiento, con técnica, enseñándoles a correr... Se quedaron muy satisfechos», asegurou Antón, que encomiou o traballo do atletismo local: «Lo que vi yo el año pasado es que en Lugo lo están haciendo muy bien, tanto los entrenadores como los clubes».